18.12.08

Eliidi jutud

REIN KILK: A ütle, kas sul ei ole mõnda sihukest asja, kes nagu teenust teeks, et ma laseks füüri välja? Kas sa tead mõnda firmat, kes on, ma räägin talle ära, et davai, võta sihuke asi ja cash ja kogu lugu ja et oleks tehtud ja kõik, eks ole.
KALEV KANGUR: Ma pean, ma pean mõtlema, ma lihtsalt pean…
REIN KILK: Sest minu eesmärk on ju, vaata, siin on sihuke lugu, eks ole, praegu nüüd on kõik on asi aetud nagu üles, eks ju, et nii…Siin on see, (kopsimine) kõik olen uuesti saand kokku Estri ja Villemiga, eks ole. Ee, Estrikene on väga murelik, Villem on väga murelik. Ma tahaks, kõik, eks ole, nii et oleks, tõesti, ma saan nendest aru, teeks sihukse pulli…Ummiga olen rääkinud, eks ole. See mis Urmasega, seda ma ei taha teada, eks ole. Ma ütlen, mida vähem neist asjadest ma tean ja ma loodan, et ka tema minu asjadest ei tea midagi, see võiks jääda nagu…
KALEV KANGUR: Jah
REIN KILK: …saad aru. Saad aru, mida, mida igaks juhuks, eks ole…
KALEV KANGUR: Jaa-jaa
REIN KILK: Paljugi mis. Ehkki, ehkki nagu ma aru saan, praegu see kõik käib riigi huvides ja valitseva, kehtiva korra…
KALEV KANGUR: Jah. (Naeravad)
REIN KILK: …ja seadusandluse raamides ja …
KALEV KANGUR: Jah
REIN KILK: …ja selleks, et ei oleks, siin Eesti riigis oleks, kõik oleks rahu ja, ja…
KALEV KANGUR: Juriidiliselt on kõik korrektne.

***

KALEV KANGUR: Jah, jah, et ma küll, ma küll arvan juba, noh et, kui ma, kus ma nagu mõtlen selle oma süsteemi järgi, et noh, et-et võimalikult vaikne ja nii edasi, et noh, et ma ise arvan, et me jagame ta kaheks või kolmeks tükiks, eks ju niimoodi…
REIN KILK: Nii…Jah…
KALEV KANGUR: …sellepärast, et vaatan, no, ütleme, paar-kolm väiksemat ei torka nii silma kui üks suur, eks ole.
REIN KILK: Mh-mh.
KALEV KANGUR: Ma ar…ma arvan, ma arvan nii, noh, et-et-et noh, mis e…mis ei …mis ei vähenda…suurust, aga…
REIN KILK: Just, jah, just. Ei, seda võiks teha, jah.
KALEV KANGUR: …aga…sest…sest…sest et mina ütlen seda, et …ma ütlen, see asi peaks…..

***

REIN KILK: Jah, jah.
KALEV KANGUR: Sellepärast, et …….
REIN KILK: Kes on ü-ülimalt konfidentsiaalne, kes teeks….
KALEV KANGUR: Jah, jah, jah.
REIN KILK: Palun, ……….ja tehke mul see asi….
KALEV KANGUR: Jah,…

***

REIN KILK: Aga et, ee, et need tõesti oleksid tehtud ka, eks ju.
KALEV KANGUR: Ei noh…Jah, ei, no…….ütleme…
REIN KILK: Jah.
KALEV KANGUR: Jaa, ei, see, see on, see on ka keiss, et noh, ma pean ise olema, noh, nagu veendunud, et ma ei, ma ei saa seda lubada, et ma ütlen sulle, et noh, vaata, et nigu toredad poisi, et ma nagu natuke tunnen ka ja…
REIN KILK: Jaa, just, jah, just.
KALEV KANGUR: ……….sellepärast, noh, jah, eks ola…
REIN KILK: Jah, täpselt nii, et olid ka, aga kurat, ei, noh, et ikka…

***


REIN KILK: ……………firmade, mingi firmade värgi ka?
KALEV KANGUR: No, ma, ma, ma, ma, ma….
REIN KILK: Jah.
KALEV KANGUR: ……katsun teha…..
REIN KILK: Jah.
KALEV KANGUR: ….mis, mis võimalik, et ma, ma ei saa seda lubada, et jah, ma kindlasti…
REIN KILK: Jah, jah.
KALEV KANGUR: …….leian, eks ju, sellepärast, et, hee, (muheleb) ütleme, et kõik on ebameeldivalt, ütleme puudutatud…
REIN KILK: Jaa-jaa.
KALEV KANGUR: ….kõik sellest.
REIN KILK: Ei, no aga kui raha teeb õigust nagu…
KALEV KANGUR: Ei, see…….
REIN KILK: …vanad roomlased, see, see, see, noh…
KALEV KANGUR: ………..jah.

***

KALEV KANGUR: Ei, ei…
REIN KILK: …kuradi, suure tüki ja siis…
KALEV KANGUR: Tekib, tekib.
REIN KILK: Tekib vä?

***

REIN KILK: Mh-mh. Palju sa praegu hinnataks selle maa, selle ruutmeetri hind?
KALEV KANGUR: Ee, prr…

Allikas: http://www.postimees.ee/?id=59404

1 kommentaar:

kass27 ütles ...

Sellised rahvasõbrad meid siis valitsevadki :P