3.11.08

Ajakirjanduslik dialektika


Avasin täna Eesti juhtivate päevalehtede veebiversioonid, et viia end kurssi meie vabariigi parimate välisajakirjanike seisukohtadega homsete USA presidendivalimiste künnisel. Ja olidki kõik väljaanded oma lugejaskonnale kenad ülevaated serveerinud. Esmalt tutvusin Heiki Suurkase artikliga Eesti Päevalehes:

Obama võit paistab juba ette selge

Seepeale valimisteema vastu suurema huvi minetanuna vaatasin siiski inertsist põgusalt ka Õhtulehe veebi. Ja pidin kreepsu saama, sest seal laiutas Tõnis Erilaiu artikkel:

McCain peal, Obama all?

Kumb siis võidab? See peaks selgeks saama loodetavasti hiljemalt täna lõunaks. Vaatamata ÕL pessimismile näitavad kõik tõsiseltvõetavad küsitlused siiski Obama jätkuvat selget ülekaalu, mis ulatub kuni 13 protsendipunktini. Loodetavasti vormistub see ka kindlaks võiduks, ilma et tarvis läheks häälte ülelugemist, kohtulahinguid ega muud jama, mida meil tuli üle elada 8 aastat tagasi valimisi jälgides.

Ülaltoodud pildike pärineb aga lõbusalt veebilehelt: Photoshopped McCain Zombie Images.

4 kommentaari:

kass27 ütles ...

Muhhahaaa ;)

webxan ütles ...

Siit ka üks ülioluline põhjus, miks ma ei viitsi ajalehti lugeda. Pealegi olen ma üpris veendunud, et USA president saab valitud ka vaatamata sellele, kas ma hoian kätt sündmuste pulsil või mitte. Igatahes kell 2 öösel oli Obamal 3 ja tol mäkil 8 punkti (kuigi ma ei tea, mida needki tähendavad)

propsis ütles ...

Nonii, Obama võitiski parajalt kindla ülekaaluga. Ju siis soovis enamus ameeriklasi siiski tõsisemat kannapööret riigi juhtimisel. Läks ju ka parlamendi mõlemas kojas ülekaal demokraatide kätte. Eks näis siis, kas ja kuidas asjad nüüd Jänkimaal muutuma hakkavad.

webxan ütles ...

Ma tõesti mõtlesin jubedusega, mis saaks juhul, kui ta ei võidaks. Igatahes on mul hea meel, et ameeriklastel on rassism ka reaalselt minetumas, mitte üksnes Hollywoodi filmides.